ÄKTA KÄÄÄRLEK (vvv)

love to my self!

belma detta ville jag säga till dig;

-första gången jag såg dig tyckte jag du såg snäll ut men jag fick aldrig den chansen att snacka med dig.
jag kommer inte riktigt ihåg hur vi började snacka men att komma till din skola va det bästa jag har
gjort i hela mitt liv (v)
jag vill att världen ska se vilken underbar männska jag har träffat. en twini till mig. en som har precis samma
hurmör som mig, precis samma stil & tänker precis lika dant. vi båda kan va jobbiga & tillsammans blir
vi o-motståndliga! jag kommer alltid finnas där för dig & jag hoppas detsamma! ta aldrig någon före mig,
som tex the hoe sara. men jag kommer förstå om du vill. jag kanske inte är den bästa vän man kan ha,
men jag försöker, att va snäll, göra gott jag kan & göra allt jag kan för att du ska må bra i mitt hjärta.
men det kanske itne alltid funkar som det ska! men jag hoppas du förstår mig att det är dig jag vill ha som vän.-
det är dig jag vill leva med, det är dig jag tar före killar ,& före ngn annan i mitt liv.
för att jag tror på dig. när jag känner mig svag kommer jag till dig,.
cuz babyboo i belive you.
and i belive in friendship.
& jag hoppas vårt håller för alltid! min mamma accepterar dig som du är. hela min familj gillar dig &
defenitivt hassan, haaaahhaa. du är mitt allt babbyboo (v)
kom till mig om du vill ngt du kan säga allt till mig! för att det är dig jag vill lyssna på, mitt hjärta bankar för dig.
& när du är borta slutar det att banka, så stanna alltid hos mig, ok?
det jag ville säga i detta biblen var att
jag älskar dig. (v)


belma &/ jag. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0