dont forget me! :D im back on track.

omg! jag har inte alls tid med blogg har jag sett! ;o
mycket skola & sånt. ligger back i skit mkt för jag tycker vänner är viktigare.
men det kommer jag förstå när jag börjar jobba. eller jag kanske inte får jobb om
jag bara tänker på vänner? därför pluggapluggaplugga tiffanny! ;o'
idag va jag i skolan, sluta klockan 11 idag för vi va i malmö igår till klockan 4 eller ngt vid den tiden.
Så vi skulle sluta 11 men jag satt kvar till klockan 1. plugga lite & satt med belma & lyssna musik.
mitt liv -.-.
stack hem & hämtade lillebror. en kille stoppade mig innan jag skulle hämta min lillebror ;s
en sån arab han bara kommer du ihåg mig från bussen & sånt för 2 dagar sen.
jag bara eh nej? han bara jag va med andra vänner &/ sånt. jag bara jaha det va din kompis
jag & belma kallade bög. han bara ja. jag har tänkt på dig mycket & sånt. ska vi gå en runda
& sånt. jag bara jag måste hem ;S ? han bara kan jag få ditt nummer jag bara okk..
vill inte vara taskig (a) 
& sen så ringde han men jag svarade inte ;S weard..
men ska snart städa rummet & sen in i duchen, vänta på mamma & snacka md henne lite &
sen kommer belma, då blir det fest and fuck the rest med henne! ;d kommer ha skit kul md min
egna lilla belma dedic (L) puss på dig älskliing ! & sorry för att jag är så seg att lägga in bilder.
men jag ska försöka lägga in hela tiden nu! ha koll & glöm inte alla bloggisar! puss på er ! :D <3

en liten pic på mig oxå får jag bjuda på :D ! / brown of beauty.. (v)
you dont got that ass like i do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0