im back on track! (v)

förlåt bitcheez att jag glömmer vara inne på min blogg & upptadera hela tiden! (a)
om någon kan & vill så kanske någon kan hjälpa mig att fixa min blogg (a)
snälla, snälla männskor :D'
i helgen har det varit såhär att jag har varit på gammel fest i fredes, så jag tkr
ni ska kolla in
bilderna! ;

jag & belma bebis. (L)

belma, gammling & jag.
thugs! :d haahahha.

jag, mamma & belma.
vi dansar galet med gammlingarna ;)

jag, som dricker min fantafre :D

det får avsluta en bild på mig
& bästavän när vi dansar ;d
-------------------------------------------------------------------

så ja, det va kvällen & sen i lördes så va jag med
belma bebis igen, vi va i helsingborg ett tag
träffade besart & andra vänner.
lite kul där ja, senare stack vi till maddes & fika.
fick träffa snälla personer! ;b'
& sen hem på kvällen, la & smsa & kolla tv hela kvällen.
fick se världens fjortisar igåår.
men snälla riktigt ääckliga.
alla kom inte gillar det komentera! hihi.
men jag tkr ni ska ha det så bra!
puss på er mina älsklingar.
peace and' love. (L)

//tiffanny brown like hell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0