beauty of brown ;))))) '

tillbaka igen! jag ska försöka att lägga in bild varje dag.
förlåt mig kan va lite förvirrad ibland.
but det äär jag  ;))) '




My Day;

- idag vaknade jag & stack t skolan
för en gång skull ! va faktiskt en bra & trevlig dag.
tills att jag fick reda på att vi har prov imorgon ;| '
mjaau korva.
man hittade chuchu efter ett tag & hängde med henne.
efter skolan gick vi hem t mig & kääkade.
& sen stack hon på mööte. hon kommer snart igen! jippii ;d
love heer,  & sen ska man passa milorad/lille bror & bara take it lugnt & hyra film & trääna liiiiiite, på provet ;=)
girls like me, hate things like  that. 
 & + jag hatar killar. dom är egoister &' tänker nte på
tjejers' känslor. dom bara tänker på sig själv  & sexiga tjejer.
FUCK THEM MAAAN !
men ska uut & ta ett bloss nu. ner på expresso house efter &
ta en varm oboj. ciiaao ! / beauty of brown...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0